خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/11/04 - 13:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
راستینه:

قاره سبز بجای فرافکنی و حاشیه سازی، مسئولیتش در برجام را بپذیرد

عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس گفت: نشست اروپایی ها برای تعامل با کشورهای عربی و احیای برجام، فرافکنی بین المللی و حاشیه سازی است.

احمد راستینه هفشجانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با نشست رایزنی وزیران اروپایی درباره چگونگی تعامل با کشورهای عربی و احیای برجام، گفت: اروپا و آمریکا در مواجهه با برجام فرافکنی بین المللی را آغاز کرده اند در حالی که باید مطابق مفاد برنامه جامع اقدام مشترک یکسری تعهدات را اجرایی می کردند.



نماینده مردم شهرکرد، بن وسامان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عنوان مثال گفتگو با کشورهای عربی و برطرف کردن نگرانی های آنان نسبت به احیای برجام مصداق بارز فرافکنی بین المللی و حاشیه سازی برای اذهان عمومی است.



وی ادامه داد: بهتر است اروپایی ها بجای برگزاری نشست هایی با نیت سیاسی، مسئولیت بین المللی خودشان در برجام را بپذیرند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: متاسفانه دولت کشورمان نیز نگاه خوشبینانه به غربی ها دارد و باید اذعان کرد برجام مجموعه ای از دلخوشی ها به غربی ها خصوصا قاره سبز است.



عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک افکار عمومی دنیا می دانند جمهوری اسلامی ایران به تمامی تعهداتش پایبند بوده و هیچگاه نمی توانند ایران را متهم به نقض عهد کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 312635
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار